مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1395 ساعت 23:102017-02-20بين الملل

اگر اسراییل به لبنان حمله کند برای پاسخ هیچ خط قرمزی نداریم


سید حسن نصرالله دبیر کل جنبش مقاومت حزب الله لبنان تاکید کرد اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر به لبنان حمله کند برای پاسخ هیچ خط قرمزی نخواهیم داشت.

- خبرنگار پرسید شما هنوز اسراییل را تهدید جدی و دشمن جدی مردم مسلمان می دانید ، چرا؟ دبیر کل حزب الله پاسخ داد : برای اینکه اسراییل اولا همچنان سرزمین فلسطین را اشغال کرده است ، همچنان قدس را اشغال کرده است ، همچنان بر مقدسات اسلامی و مسیحی سیطره دارد ، همچنان روزانه به مردم فلسطین حمله می کند.

اصل وجود دولت اسراییل و رژیم اسراییل با همه معیارها و شاخصهای عقلی ، قانونی ، دینی ، حقوقی و تاریخی و اخلاقی ، موجودیتی تروریستی و غیرقانونی است.

برای اینکه برابر یک تروریسم قرار داریم که به اقدامات تروریستی دست می زند و بر اساس اشغال سرزمین دیگران و غصب داراییهای دیگران ایجاد شده است و به کشتار اقدام می کند ، کاری که داعش درحال حاضر انجام می دهد ادامه اقدامات صهیونیستها است که قبل و بعد از سال 1948 مرتکب شدند.

بنابراین زمانی که جهان به این اجماع می رسد که باید با تروریسم مبارزه کند و به شکل قاطع برابر تروریستها بایستد مهمترین مصداق تروریسم و دولت تروریستی در حال حاضر آن چیزی است که دولت اسراییل نامیده می شود و رژیم صهیونیستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر اسراییل به لبنان حمله کند برای پاسخ هیچ خط قرمزی نداریم

اگر اسراییل به لبنان حمله کند برای پاسخ هیچ خط قرمزی نداریم