مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1395 ساعت 16:352017-02-18اقتصادي

پرداخت تسهیلات 20 تا 30 میلیونی برای سیل زدگان


رییس ستاد مدیریت بحران وزارت کشور گفت: برای کمک به آسیب دیدگان از سیل در نقاط روستایی و شهری مبلغ 20 تا 30 میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت و 5 تا 6 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل نجار امروز در حاشیه سفر به مناطق سیل زده استان فارس و در جمع خبرنگاران گفت: پرداخت تسهیلات و کمک به خسارت دیدگان متناسب با میزان تخریب واحدهای مسکونی محاسبه و مطابق ارزیابی ها انجام می شود.

وی گفت: گاهی برآوردهایی می شود که انگار می خواهند با آن کل مشکلات را حل کنند، اما دولت به این صورت پیش بینی کرده که اگر یک ساختمانی روستایی به شکل کامل تخریب شده و نیاز به بازسازی دارد مبلغ 20 میلیون تومان تسهیلات به علاوه 5 میلیون تومان کمک بلاعوض، اختصاص دهد.

در مورد ساختمان های شهری نیز پرداخت خسارت به میزان 30 میلیون تومان تسهیلات بانکی و 6 میلیون کمک بلاعوض پیش بینی شده است.

رییس ستاد مدیریت بحران یادآور شد: بنیاد مسکن متولی این قضیه است و ما نیز در ستاد بحران طبق ارزیابی، سعی می کنیم نظرات فرمانداران و استانداران را تامین کنیم.

نجار افزود: وام های تعمیراتی نیز برای این کار در نظر گرفته خواهد شد و در جلسه استانداری درباره این موضوع تصمیم گیری و به دولت منعکس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات 20 تا 30 میلیونی برای سیل زدگان

پرداخت تسهیلات 20 تا 30 میلیونی برای سیل زدگان