مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1395 ساعت 14:502017-02-14پزشكي

ثبت و رجیستری اطلاعات لازمه پژوهش و آموزش


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ثبت و رجیستری اطلاعات را لازمه پژوهش و آموزش عنوان کرد و اظهار داشت: به طور حتم توجه به ثبت اطلاعات موجب افزایش خدمات به مردم نیز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محسن تفقدی در مراسم افتتاحیه نخستین کنگـره بین المللـی ثبت بیماری ها و پیامدهای سلامت و اولین کنگره کشوری انفورماتیک پزشکی، با اشاره به اینکه ثبت بیماری ها و رجیستری اطلاعات یکی از پایه های اصلی پژوهش و آموزش به شمار می رود، خاطرنشان کرد: درگیر شدن اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در حوزه خدمات درمانی، موجب خدشه وارد شدن به آموزش و پژوهش می شود و باید نسبت به مساله توجه جدی داشت.

وی با تاکید بر اینکه اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور از فیلترها و مراحل مختلفی عبور می کنند تا در این دانشگاه ها پذیرفته شوند و در ردیف افراد نخبه کشور محسوب می شوند، تصریح کرد: باید از این ظرفیت نیروی انسانی نخبه در حوزه پژوهش و آموزش به شکل منسجم تری استفاده کرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه در حال حاضر تعدادی از گروه های بالینی در حوزه ثبت بیماری ها و رجیستری اطلاعات وارد شده اند، اظهار امیدواری کرد: برگزاری این همایش ها گام موثری در گسترش رجیستری اطلاعات در دانشگاه های علوم پزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت و رجیستری اطلاعات لازمه پژوهش و آموزش

ثبت و رجیستری اطلاعات لازمه پژوهش و آموزش