مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1395 ساعت 09:112017-02-08بين الملل

واکنش حزب الله لبنان به تصویب قانون تصاحب اراضی فلسطین در کنست اسراییل


حزب الله لبنان ضمن محکوم کردن تصویب قانون تصاحب اراضی فلسطین در کنست رژیم صهیونیستی، مقاومت را تنها راه از بین بردن اراده این رژیم دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المنار، حزب الله لبنان تصویب قانون تصاحب اراضی فلسطین در کنست رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

حزب الله لبنان روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که تصویب این قانون، گامی دیگر در روند تسلط بر اراضی فلسطین توسط رژیم صهیونیستی و تکمیل روند تغییر هویت سرزمین و ملت فلسطین از سوی این رژیم است.

در این بیانیه آمده است که ادامه دست اندازی های رژیم صهیونیستی به سرزمین ملت فلسطین، لکه ننگی بر پیشانی همه قدرت هایی است که ادعای تلاش برای برقراری صلح در منطقه را دارند.

حزب الله در ادامه افزود: ادامه دست اندازی های اسراییل به سرزمین فلسطین، دلیلی بر ناتوانی و تبانی جامعه جهانی است که هیچ اقدام عملی برای مجازات دشمن صهیونیستی و جلوگیری از ادامه نقض قوانین بین المللی و حقوق بشری توسط این رژیم انجام نمی دهد.

در این بیانیه همچنین آمده است که شهرک سازی و غصب اراضی فلسطین، اراده ملت فلسطین را در بازپس گیری حقوق و سرزمین و کرامتش که از سوی رژیم اشغالگر جنایتکار غصب شده است، از بین نخواهد برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش حزب الله لبنان به تصویب قانون تصاحب اراضی فلسطین در کنست اسراییل

واکنش حزب الله لبنان به تصویب قانون تصاحب اراضی فلسطین در کنست اسراییل