مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1395 ساعت 13:312017-02-06اقتصادي

آیا ترامپ می تواند اقتصاد ایران را محدود کند؟


ایمانی راد با طرح پنج ریسک برای اقتصادجهان در سال 1396 ریسک سیاسی و اقتصادی ریاست جمهوری دونالد ترامپ بر اقتصاد جهان و ایران را بررسی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، موسسه مطالعات اقتصادی بامداد هر سال،پس از بررسی تحولات ایران و جهان مثل همه موسسات مطالعاتی اقتصادی شرایط سال آینده را پیش بینی می کند.

همانطور که بسیاری از پیش بینی های انجام شده در حوزه اقتصاد ایران از جمله،نرخ ارز،بازار طلا و سکه و بورس که سال گذشته" از سوی این موسسه پیش بینی و محقق شد،امسال هم مرتضی ایمانی راد،رییس این موسسه به همراه تیم پژوهشی موسسه بامداد یافته های خود را از وضعیت اقتصادی ایران و جهان در سمینار پیش بینی اقتصاد ایران و جهان مطرح کردند.

ایمانی راد که از پژوهشگران و اقتصاددانان ارشد کشورمان است، در این سمینار بررسی ها و پیش بینی های خود را در دو گروه اقتصاد جهان و ایران ارایه کرد.

بخش اول که به بررسی اقتصاد جهان پرداخته،پیش روی شماست: رییس موسسه مطالعات اقتصادی بامداد در سمینار تحلیل و بررسی چشم انداز اقتصاد جهان و ایران در سال 1396 به 5 ریسک برای اقتصاد جهان در سال 2017 اشاره کرد که بنا به گفته او اثرگذارترین ریسک ها در سال جاری میلادی بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای بین المللی خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا ترامپ می تواند اقتصاد ایران را محدود کند؟

آیا ترامپ می تواند اقتصاد ایران را محدود کند؟