مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1395 ساعت 01:402017-01-15فرهنگي

بانوان پیشکسوت آواز روی صحنه جشنواره فجر


نسرین ناصحی، شهلا میلانی، فریبا اسدی و آتوسیان در کنسرت گروه «نگین» روی صحنه آمدند و قطعه «ایران ایران» ساخته محمد سریر را اجرا کردند.

- نسرین ناصحی، شهلا میلانی، فریبا اسدی و آتوسیان در کنسرت گروه نگین روی صحنه آمدند و قطعه ایران ایران ساخته محمد سریر را اجرا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سومین شب از سی ودومین جشنواره موسیقی فجر در بخش بانوان گروه نگین به سرپرستی نگین سریر در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به صحنه رفت.

این گروه قطعاتی ساخته محمد سریر و انوشیروان روحانی را اجرا کردند که در کنار آن برخی از قطعات کلاسیک فیلم های قدیمی نیز نواخته شد.

گروه نگین برخی از این قطعات کلاسیک را برای نخستین بار اجرا می کرد.

گل سنگ ، عاشقانه ، رویای جوانی ، دلیار ، تاراج خزان ، من هم گریه کردم ، مادر و چند قطعه انگلیسی از جمله قطعاتی بودند که این گروه اجرا کردند.

نازنین جلالی فراهانی، خواننده گروه برای اجرای آخرین قطعه از پیشکسوتان موسیقی بانوان در زمینه آواز حاضر در سالن خواست که روی صحنه بروند و قطعه ایران ایران ساخته محمد سریر را با هم بخوانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بسیاری از مخاطبانی که حداقل نیم ساعت قبل از شروع در فرهنگسرای نیاوران حاضر شده بودند، از این که مجبور بودند تا شروع اجرا و ورود به ساختمان فرهنگسرا در سرما و محوطه بیرونی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان پیشکسوت آواز روی صحنه جشنواره فجر

بانوان پیشکسوت آواز روی صحنه جشنواره فجر