مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1395 ساعت 16:262017-01-06سياسي

در خطبه های نماز جمعه باشت مطرح شد رابطه فضای مجازی با افت شدید تحصیلی دانش آموزان


یکی از علت های افت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان ما همین فضای مجازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از باشت، ظهر امروز حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی در نماز جمعه عبادی و سیاسی این هفته باشت ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا بهترین پوشش برای انسان است و در این عالم هیچ پوششی بهتر از تقوای الهی نیست.

عبودی با اشاره به 8 ربیع الثانی و ولادت امام حسن عسکری(ع) ضمن تبریک این روز بیان داشت: امیدوارم عیدی همه ما فرج فرزندش امام زمان(عج) باشد.

وی با اشاره به 10 ربیع الثانی شهادت حضرت معصومه(س) ضمن تسلیت این روز اظهار کرد: این بانوی مکرمه با ورودش به قم باعث تحول قم و عالم اسلام شد.

این خطیب جمعه با بیان حدیثی از امام صادق(ع) گفت: امام صادق(ع) فرمودند حضرت معصومه(س) در قم دفن می شود و هر کسی که او را زیارت کند بهشت بر او واجب خواهد شد.

امام جمعه باشت با یادآوری قیام 19 دی 56 بیان داشت: وقتی حاج آقا مصطفی فرزند امام از دنیا رفت که بسیاری قائل به شهادت او هستند نه مرگ طبیعی در سراسر ایران مراسمات ترحیم برگزار شد که این مراسمات به تبلیغ انقلاب و امام تبدیل شده بود.

وی ادامه داد: شاه از این مراسمات سرگردان شده بود لذا یک مقاله توهین آمیز نسبت به امام در روزنامه اطلاعات منتشر شد که مردم و علما و مراجع قم وقتی مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خطبه های نماز جمعه باشت مطرح شد رابطه فضای مجازی با افت شدید تحصیلی دانش آموزان

در خطبه های نماز جمعه باشت مطرح شد رابطه فضای مجازی با افت شدید تحصیلی دانش آموزان