مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1395 ساعت 10:112016-12-20اقتصادي

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهبهان: بسیج پیشتاز در اقتصاد مقاومتی است


مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهبهان گفت: بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهبهان آمادگی لازم در اجرای اقتصاد مقاومتی با پرداخت وام های اقتصاد مقاومتی به بسیجیان جهت اشتغال زایی اقدام کند.

- سید سعید امینیان پور امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در سردشت زیدون اظهار کرد: بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهبهان همیشه در رفع محرومیت و کمک به مناطق محروم در استان خوزستان به ویژه در شهرستان بهبهان و بخش های تابعه آن پیش قدم بوده است.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهبهان 6 باب منزل با اعتباری بالغ بر 120 میلیون جهت مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ساخته شده و تحویل داده شده و3 باب منزل دیگر هم در سردشت زیدون به زودی کلنگ زنی خواهد کرد.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهبهان ضمن اشاره به اینکه در شهر سردشت زیدون سه باب منزل با 60 متر زیربنا برای محرومان به زودی کلنگ زنی می شود افزود: بسیج سازندگی با همکاری بسیجیان پایگاه های تابعه توانسته اقدامات موثری در رفع محرومیت در شهرستان بهبهان انجام دهد.

امینیان پور ضمن اشاره به اشتغال زایی و ارائه تسهیلات به بسیجیان تصریح کرد: به کسانی که جهت اشتغال زایی در زمینه های زنبور داری، گیاهان دارویی، پرورش قارچ، پرورش بلدرچین و بوقلمون و صنایع دستی درخواست وام و تسهیلات داشته باشند از طریق بانک های عامل به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهبهان: بسیج پیشتاز در اقتصاد مقاومتی است

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهبهان: بسیج پیشتاز در اقتصاد مقاومتی است