مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1395 ساعت 15:162016-11-13بين الملل

نسخه غیراخلاقی BBC برای رام کردن شورشیان آمریکا


در نسخه بی بی سی برای معترضان خشمگین امریکایی، توصیه های مهمی برای رسیدن به آرامش و کنار آمدن با نتیجه نهایی انتخابات شده است! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، با آغاز انتخابات ریاست جمهوری امریکا، شبکه "بی بی سی فارسی" از جمله رسانه هایی بود که پخش زنده و لحظه به لحظه این رویداد بزرگ و مهم سیاسی در امریکا را مخابره می کرد.

اما با پایان انتخابات و اعلام پیروزی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان، طرفداران نامزد دموکرات ها در اعتراض به نتیجه انتخابات دست به اعتراض زده و تظاهرات گسترده ای را در بیشتر ایالت های آمریکا به راه انداختند که تا به امروز نیز ادامه داشته و در برخی از شهرهای امریکا، این اعتراض ها با دخالت پلیس به شورش و خشونت تبدیل شده است.

قیام طرفداران کلینتون علیه ترامپ/ آتش در خیابان های آمریکا اما آنچه در رابطه با اعتراضات امریکا باعث شگفتی شد این بود که شبکه بی بی سی فارسی که به ادعای مدیران این شبکه "رسانه ای بی طرف است و وظیفه اطلاع رسانی سریع و صادقانه" را بر عهد دارد به بایکوت و سانسور تظاهرات مخالفان ترامپ در امریکا پرداخت.

این اقدام بی بی سی که بی شک در هماهنگی با دولت امریکا صورت می گیرد در حالی است که شبکه بی بی سی، سایت بی بی سی و توییتر این شبکه و خبرنگاران بی بی سی و همینطور کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه غیراخلاقی BBC برای رام کردن شورشیان آمریکا

نسخه غیراخلاقی BBC برای رام کردن شورشیان آمریکا