مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1395 ساعت 11:402016-10-15سياسي

تحریف حقیقت شهادت طلبی توسط گروههای تروریستی تکفیری


سردار نقدی در نخستین روز کنگره سرداران و 3هزار شهید خراسان شمالی گفت: ترویج روحیه شهادت، توطئه های دشمن را نقش بر آب می کند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان شمالی رییس سازمان بسیج مستضعفین امروز در نخستین روز کنگره سرداران و 3هزار شهید خراسان شمالی در جمع بانوان ایثارگر، مادران و همسران شهدا با بیان اینکه کلید تحول اجتماعی، اصلاح سبک زندگی و حل ناهنجاری های اجتماعی، توجه به سیره شهداست، گفت: مکتبی که شهادت دارد، اسارت ندارد و این روحیه شهادت و مجاهدت، تلاشی برای از بین بردن توطئه های دشمن است.

سردار محمدرضا نقدی افزود: فراگیری و ترویج روحیات شهدا و رزمندگان به ویژه اخلاص شهدا در همه ارکان جامعه، راهکاری برای جلوگیری از انواع مفاسد اجتماعی و اقتصادی است.

وی با بیان اینکه شهادت یک اتفاق نیست گفت: بانوان شهید، برگزیده شده خداوند بودند و بازگو کردن منش این الگوهای رفتاری در بین بانوان جامعه، راهی برای آلودگی به بدحجابی و کم توجهی به عفاف، باقی نمی گذارد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: ما هر چه پیشرفت و امنیت و اقتدار داریم، مرهون هزینه کردن برای یاد شهدا و مکتب سرخ حسینی است و زیر بار ظلم رفتن، ضایع کردن نعمت الهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریف حقیقت شهادت طلبی توسط گروههای تروریستی تکفیری

تحریف حقیقت شهادت طلبی توسط گروههای تروریستی تکفیری