مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1395 ساعت 11:562016-09-21ورزشي

با پیروزی در آزمون دانشگاه یزد قم قهرمان فوتسال دانشگاه های پیام نور ایران شد


مقام نخست و جام قهرمانی رقابت های فوتسال دانشجویان دانشگاه های پیام نور سراسر کشور به فوتسالیست های پیام نور استان قم اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، رقابت های فوتسال دانشجویان دانشگاه های پیام نور سراسر کشور به مدت یک هفته به انجام رسید و در نهایت فوتسالیست های تیم دانشگاه پیام نور استان قم بالاتر از دیگر رقبای مدعی خود در جایگاه نخست ایستاد و فاتح این بازی ها شدند.

به غیر از تنها شکستی که فوتسالیست های تیم دانشگاه پیام نور قم در مرحله مقدماتی متحمل شد، کسب پنج پیروزی دیگر در مقابل رقبای حاضر در مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه های پیام نور کشور سند قهرمانی نماینده قم را در این دوره از رقابت ها امضاء کرد.

تیم فوتسال دانشگاه پیام نور استان قم بعد دست یابی به مجوز صعود از مرحله مقدماتی و برتری مقابل رقبای خود در مراحل یک چهارم نهایی و نیمه پایانی رقابت های فوتسال دانشجویان دانشگاه های پیام نور سراسر کشور، در دیدار نهایی نیز موفق بود و جام قهرمانی این رقابت ها را به قم آورد.

تیم فوتسال دانشگاه پیام نور قم در مرحله یک چهارم نهایی این دوره از رقابت ها که به میزبانی دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان در شهر زاهدان به انجام رسید، به مصاف تیم فوتسال دانشگاه پیام نور استان لرستان رفت تا در ادامه روند صعودی خود به جمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پیروزی در آزمون دانشگاه یزد قم قهرمان فوتسال دانشگاه های پیام نور ایران شد

با پیروزی در آزمون دانشگاه یزد قم قهرمان فوتسال دانشگاه های پیام نور ایران شد