مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1395 ساعت 08:262016-08-31اقتصادي

بخشدار زیدون خبر داد فعالیت 25 دهیاری در بخش زیدون


هم اکنون 25 دهیاری در بخش زیدون فعال هستند که در حال رایزنی برای بهسازی و آسفالت توسط دهیاری ها با توجه به طرح قیر رایگان در روستا هستیم.

- سید ذبیح الله فرخنده زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سردشت زیدون اظهار کرد: با همکاری بنیاد مسکن و با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان دهستان قلعه کعبی بخش زیدون آسفالت شد.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات بسیار خوبی که در روستاها توسط بنیاد مسکن و شوراها و دهیاری ها امروز اجرا می شود طرح قیر رایگان برای آسفالت کوچه ها و معابر روستایی است.

بخشدار زیدون ضمن اشاره به افزایش همکاری بنیاد مسکن با شوراها و دهیاری های بخش افزود: تعامل خوب بنیاد مسکن در صدور سندهای روستایی و وام مقاوم سازی در بخش زیدون باعث تسریع در روند کار در بخش مسکن شده است.

فرخنده زاده خاطرنشان کرد: طرح قیر رایگان برای بهسازی روستاها و مناطق محروم توسط بنیاد مسکن تحول بسیار خوبی در بهسازی روستاها خواهد داشت.

وی ضمن اشاره به 45 روستای زیر پوشش بخش افزود: هم اکنون 25 دهیاری در بخش زیدون فعال هستند که در حال رایزنی برای بهسازی و آسفالت توسط دهیاری ها با توجه به طرح قیر رایگان در روستا هستیم.

بخشدار زیدون ادامه داد: با توجه به جلسات و هماهنگی های بنیاد مسکن و دهیاری ها این طرح که سطح فعالیت در زمینه طرح هادی را در روستاها افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشدار زیدون خبر داد فعالیت 25 دهیاری در بخش زیدون

بخشدار زیدون خبر داد فعالیت 25 دهیاری در بخش زیدون