مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 15:402016-07-27فناوري

امحاء 100 هزار گیرنده ماهواره در کشور


100 هزار گیرنده ماهواره در کشور امحاء می شود .

- معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بسیج مستضعفین امروز در حاشیه بهره برداری فرستنده دیجیتال روستایی در شهرستان میاندورود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما گفت : به منظور کاهش اثرات فردی و اجتماعی ماهواره ، با همکاری این سازمان تاکنون بیش از 100 هزار ماهواره جمع آوری شده است که به زودی امحاء می شود .

سردار دینی ، بی بهره بودن مردم از شبکه های دجیتال را یکی از علل روی آوردن به ماهواره برشمرد و افزود : در اجرای طرح جمع آوری ماهواره ، ضمن نصب دستگاههای فرستنده دیجیتال در این مناطق ، به کسانی که داوطلبانه رسیور خود را تحویل دهند یک دستگاه گیرنده دیجیتال اهدا می شود.

وی هدف سازمان بسیج مستضعفین را بستر سازی برای استفاده مردم مناطق مختلف از شبکه های صدا و سیما برشمرد و افزود: در اجرای این طرح در مناطقی که تاکنون از دریافت امواج شبکه های صدا و سیما محروم بودند دستگاه فرستنده دیجیتال نصب شد که در صورت تامین اعتبار ، همه مناطق دوردست کشور به این فناوری مجهز می شوند .

نخستین سامانه فرستنده دیجیتال با همکاری سازمان بسیج مستضعفین و صدا و سیما امروز در روستای اسرم نصب شد و 6 هزار نفر از مردم روستاهای اسرم ، جامخانه و پیله کوه در نقاط کوهپایه‎ای شهرستان میاندورود از شبکه های دیجیتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحاء 100 هزار گیرنده ماهواره در کشور

امحاء 100 هزار گیرنده ماهواره در کشور