مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1395 ساعت 09:262016-07-11سياسي

هتاکی های نمایندگان مجلس جمهوری آذربایجان به ایران، بیانگر استیصال آنان است


بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل با صدور بیانیه ای اعلام کرد: یاوه گویی ها و هتاکی های تنی چند از نمایندگان مجلس جمهوری آذربایجان علیه دولت و ملت شریف ایران، - نشان دهنده عجز و استیصال پارلمان جمهوری آذربایجان و نمایندگان بی کفایت آن در برابر اقتدار بی مثال جمهوری اسلامی ایران است.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اردبیل با صدور بیانیه ای یاوه گویی ها و هتاکی های تنی چند از نمایندگان مجلس جمهوری آذربایجان علیه دولت و ملت شریف ایران را محکوم کرد.

در این بیانیه اشاره به یاوه گویی ها و هتاکی های تنی چند از نمایندگان مجلس جمهوری آذربایجان علیه دولت و ملت شریف ایران آمده است: این گونه اظهارات گستاخانه که مسبوق به سابقه نیز بوده است، نشان دهنده عجز و استیصال پارلمان جمهوری آذربایجان و نمایندگان بی کفایت آن در برابر اقتدار بی مثال جمهوری اسلامی ایران است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل در بیانیه خود می افزاید: به گواهی تاریخ، جمهوری اسلامی ایران در عرصه های حساس، همواره پشتیبان و مدافع جمهوری آذربایجان به ویژه در مسأله ی قره باغ بوده است و در آن مقطع بسیاری از فرماندهان نظامی ایران جهت انجام امور مستشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتاکی های نمایندگان مجلس جمهوری آذربایجان به ایران، بیانگر استیصال آنان است

هتاکی های نمایندگان مجلس جمهوری آذربایجان به ایران، بیانگر استیصال آنان است