مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1395 ساعت 06:402016-07-06سياسي

حضور پرشور مردم در مصلی تهران؛ اقامه نماز به امامت رهبر انقلاب


مصلای امام خمینی (ره) از ساعت پنج صبح امروز میزبان نمازگزاران مومن تهرانی است تا نماز عید فطر خود را به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه کنند.

- حضور پرشور مردم در مصلی تهران؛ اقامه نماز به امامت رهبر انقلاب " مصلای امام خمینی (ره) از ساعت پنج صبح امروز میزبان نمازگزاران مومن تهرانی است تا نماز عید فطر خود را به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ نماز عید سعید فطر ساعت هشت صبح امروز (چهار شنبه) به امامت حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی(ره) تهران اقامه می شود و جمع کثیری از مردم از ساعات ابتدایی در حال حرکت به طرف مصلای امام خمینی (ره) محل برپایی این مراسم هستند.

برای سهولت دسترسی همه 10 درب مصلی به روی نمازگزاران باز خواهد بود، درب های 17، 18 و 20 در شمال در ضلع رسالت قرار دارد و در ضلع شرقی خیابان شهید قنبرزاده درب های 12، 13 و 14 موجود است، در ضلع جنوبی خیابان شهید بهشتی درهای 1و 2 واقع شده است و در ضلع غربی خیابان پاکستان درهای 23 و 24 قرار دارد که می تواند مورد استفاده نمازگزاران قرار گیرد.

ستاد نماز جمعه تهران و ستاد نماز عید فطر گفت: برابر اعلام واحد حمل و نقل شهری از ساعت 5 صبح؛ 2 هزار دستگاه اتوبوس از میادین اصلی شهر، نمازگزاران را به مصلا منت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور مردم در مصلی تهران؛ اقامه نماز به امامت رهبر انقلاب

حضور پرشور مردم در مصلی تهران؛ اقامه نماز به امامت رهبر انقلاب