مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1395 ساعت 11:062016-06-18اقتصادي

سونامی افشای حقوق های نجومی به نفت رسید/ 60 میلیارد تومان پاداش برای نوشیدن آب کرفس


دست کوتاه نهادهای نظارتی از مجموعه های نفتی شبه دولتی یا خصوصی سبب شده است حقوق و پاداش های کلان در هیأت مدیره این قبیل شرکت ها روال شود تا جایی که 60 میلیارد تومان در یک سال برای نوشیدن آب کرفس پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم"، پس از انتشار اخبار دریافت حقوق های چندین ده میلیون تومانی توسط مدیران دولتی در رسانه های مختلف،برخی از کاشناسان و مسؤلان اقتصادی کشور نسبت به این مسئله حساس شده و طی اظهاراتی اعلام کردند این موضوع باید دقیقا مورد بررسی قرار گیرد که آیا دریافت حقوقهای بالا و نامتعارف خلاء قانونی دارد یا اینکه نظارتی بر قانون های موجود صورت نمی گیرد.

رییس جمهور نیز اخیرا طی دستوری از معاون اول خود خواسته است تا در اسرع وقت همه موارد تخلف و هرگونه سوءاستفاده در خصوص حقوق و پاداش های پرداختی به مدیران در دستگاه های اجرایی را شناسایی کرده و وجوهی که به ناحق پرداخت شده به بیت المال مسترد و مدیران متخلف عزل شوند.

در این مدت صحبت های زیادی از حقوق های نامتعارف مدیران بیمه و بانک شده است ولی تاکنون صحبتی به طور رسمی از دریافتی های بالا توسط برخی از مدیران فعال در صنعت نفت نشده است.

هرچند که تلویحا اردیبهشت سال گذشته احمد بخشایش نماینده مردم اردستان در مجلس نهم در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سونامی افشای حقوق های نجومی به نفت رسید/ 60 میلیارد تومان پاداش برای نوشیدن آب کرفس

سونامی افشای حقوق های نجومی به نفت رسید/ 60 میلیارد تومان پاداش برای نوشیدن آب کرفس