مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1395 ساعت 08:352016-06-18اقتصادي

ورود بخش خصوصی برای نوسازی اتوبوسرانی تهران


مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران از ورود جدی بخش خصوصی برای نوسازی ناوگان و خرید اتوبوس های جدید خبر داد.

- پیمان سنندجی در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" با اشاره به مهمترین برنامه های شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در امسال گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم ناوگان، کاهش سرفاصله ها و سرویس دهی مناسب به شهروندان است؛ همچنین ورود اتوبوس های جدید یکی از برنامه های مهمی است که در امسال مانند سال های گذشته برای بهبود وضعیت ناوگان اتوبوسرانی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه مدیریت شهری در خصوص نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران افزود: سعی کردیم با قرار دادن مشوق هایی، بخش خصوصی را مجاب به خرید اتوبوس های جدید با تضمین برگشت سرمایه اولیه کنیم.

سنندجی با بیان اینکه امسال ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران به علت فرسودگی در وضعیت قرمز و بحرانی قرار دارد، گفت: ازسال 89 به بعد درگیر کمبود اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران هستیم؛ آمارهای ما نشان می دهد هم اکنون 3000 دستگاه از اتوبوس های پایتخت از مرز فرسودگی گذشته است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به فرسودگی اولین سری از اتوبوس های دو کابین خریداری شده افزود: 250 دستگاه اتوبوس دو کابینی که شهرداری تهران برای راه اندازی خط یک سامانه اتوبوس های تندرو د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بخش خصوصی برای نوسازی اتوبوسرانی تهران

ورود بخش خصوصی برای نوسازی اتوبوسرانی تهران