مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1395 ساعت 09:352016-06-04فرهنگي

نمایش «خشم و هیاهو» در بخش رقابتی جشنواره شانگهای


فیلم «خشم و هیاهو»، جدیدترین ساخته سینمایی هومن سیدی به عنوان یکی از فیلم های بخش رقابتی در نوزدهمین جشنواره فیلم شانگهای روی پرده می رود.

- فیلم خشم و هیاهو ، جدیدترین ساخته سینمایی هومن سیدی به عنوان یکی از فیلم های بخش رقابتی در نوزدهمین جشنواره فیلم شانگهای روی پرده می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هومن سیدی که در سال 2014 با فیلم 13 موفق به کسب جایزه بهترین فیلم و کارگردانی در بخش استعدادهای نو جشنواره فیلم شانگهای شد، امسال با فیلم جدیدش خشم و هیاهو در بخش اصلی این رویداد سینمایی برای کسب جایزه جام طلایی بهترین فیلم رقابت می کند.

خشم و هیاهو به تهیه کنندگی سعید سعدی، که داستان آن درباره ی مشکلات زندگی خصوصی چهره های مشهور است، چهارمین فیلم بلند سینمایی هومن سیدی محسوب می شود که طناز طباطبایی و نوید محمدزاده بازیگران اصلی آن هستند و سعید چنگیزیان، بهناز جعفری، رضا بهبودی و رعنا آزادی ور از دیگر بازیگران آن هستند.

امسال امیر کاستاریکا ، کارگردان نامدار صربستانی که از معدود کارگردانان سینمای جهان با دو جایزه نخل طلای کن است، در راس هیئت داوران بخش رقابتی جشنواره فیلم شانگهای چین 2016 برای اعطای جایزه جام طلایی این رویداد سینمایی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش «خشم و هیاهو» در بخش رقابتی جشنواره شانگهای

نمایش «خشم و هیاهو» در بخش رقابتی جشنواره شانگهای