مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1395 ساعت 13:552016-05-13اقتصادي

قهر مردم با بانکداری الکترونیکی با افزایش اخذ کارمزد


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،گفت:ارائه خدمات بانکداری الکترونیک باعث شده نیاز به افزایش شعب بانکی و کارکنان مورد نیاز بانک کاهش یابد.

- رحیم زارع درگفت وگو با خانه ملت،با بیان اینکه استفاده از دستگاه کارتخوان به نفع بانک،مردم و دولت است،گفت:اجرای کسری کارمزد از دستگاههای کارتخوان باعث قهر مردم و فروشندگان با خرید الکترونیکی می شود.

ارائه خدمات بانکداری الکترونیک نیاز به افزایش شعب بانکی را کاهش می دهدنماینده مردم آباده،بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی،با اشاره به اینکه اخذ کارمزد از کارتخوان ها سبب افزایش نقدینگی می شود،افزود: با این کار مردم مجبور می شوند همواره پول بیشتری در جیب داشته باشند و از کارت کمتر استفاده کنند که در این صورت بانک ها هم متضرر خواهند شد و طبیعتا ضرر اجرای این طرح برای دولت بیشتر از منفعتش است.

زارع با بیان اینکه گرفتن این تصمیم حجم اسکناس های در گردش در جامعه افزایش پیدا می کند و دولت هزینه های چاپ مجدد اسکناس را متحمل می شود، ادامه داد: در کنار تمامی این معایب که اتفاق خواهد افتاد زمان مردم، کسبه و دارندگان دستگاه کارتخوان برای شمارش پول های دریافتی و واریزی نیز تلف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهر مردم با بانکداری الکترونیکی با افزایش اخذ کارمزد

قهر مردم با بانکداری الکترونیکی با افزایش اخذ کارمزد