مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1395 ساعت 10:112016-05-08حوادث

سارق طلا فروشی هرسین در کرمانشاه اعدام شد


سارق طلافروشی هرسین در انظار عمومی در شهر کرمانشاه به دار مجازات آویخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در حاشیه مراسم اعدام این سارق مسلح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شخصی که امروز اعدام شد به همراه دو نفر دیگر در شهریور ماه سال 93 به سرقت مسلحانه یک طلافروشی در شهرستان هرسین اقدام کردند.

مجتبی ملکی عنوان کرد: آنها با استفاده از نقاب و سلاح گرم کلاشینکف که در اختیار داشتند به این طلافروشی حمله کردند و بعد از اقدام به جمع کردن طلاها با صدای آژیر طلافروشی اقدام به فرار کرده و به محض خروج از طلافروشی شروع به تیراندازی کردند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه افزود: این سارقان بعد از خروج از طلافروشی چند نفر از مردم بی گناه را زخمی و سبب ایجاد رعب و وحشت میان مردم شدند و وضعیت بدی از نظر احساس عدم امنیت برای مردم ایجاد کردند.

ملکی با اشاره به اینکه سارقان با هماهنگی دستگاه قضایی، ضابطین و نیروهای انتظامی در کمتر از یک ماه دستگیر شدند گفت: با تلاش شبانه روزی رییس دادگستری استان و زحمات همکاران قضایی در شهرستان و مرکز استان این پرونده به صورت ویژه رسیدگی شد که حکم اعدام آن در دادگاه بدوی و اتهام محاربه صادر شد و در شعبه چهاردهم دیوان عالی کشور پس از سپری شدن یک سال با توجه به دقت دیوان عالی کشور حکم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق طلا فروشی هرسین در کرمانشاه اعدام شد

سارق طلا فروشی هرسین در کرمانشاه اعدام شد