مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1395 ساعت 09:302016-04-10اقتصادي

کاهش آمار جهانی ازدواج


موضوع ازدواج و همسریابی یکی از دغدغه هایی است که در شرایط برهم خوردن توازن نسبت جنسیتی به ذهن می رسد.

برای مثال، در روسیه نسبت موالید پسر بر دختر فزونی دارد اما با رسیدن به سن 31 سالگی، - روزهای پایانی تعطیلات نوروز، خبری در شبکه های اجتماعی بین کاربران دست به دست می شد مبنی بر اینکه کشور روسیه به مردانی که با دختران روس ازدواج کنند، ویزای ازدواج و تابعیت روسیه و همچنین مبلغ 15هزار دلار پول نقد خواهد داد.

حرف و حدیث درباره این خبر زیاد است، عده ای معتقد هستند این خبر دروغ اول آوریل یا همان دروغ سیزده بوده است و عده ای هم می گویند یک پروژه جنجالی رسانه ای بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجهان صنعت، این خبر با هر پشتوانه و دلیلی که در فضاهای مجازی منتشر شده باشد، بازخورد و خروجی آن حضور تعدادی از ایرانیان روبه روی سفارت روسیه بود.

مردان مجرد ایرانی به حدی درگیر مشکلات ازدواج و فراتر از آن مشکلات شدید مالی هستند که هر خبری را برای نجات از وضعیت فعلی شان باور می کنند و به آن تن می دهند.

آیا وضعیت اقتصادی مردم تا این حد به افول و سقوط رسیده است که یک شوخی بزرگ می تواند مردان ایرانی را به ازدواجی با 15 هزار دلار جایزه تشویق کند؟وقتی ازدواج معضل می شودموضوع ازدواج و همسریابی از دغدغه هایی است که در شرایط برهم خوردن توازن نسبت جنسیتی به ذهن می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آمار جهانی ازدواج

کاهش آمار جهانی ازدواج