مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1395 ساعت 14:162016-04-09اقتصادي

فرماندار شهرستان بن خبر داد راه اندازی اداره پست در شهرستان بن


در راستای ارائه خدمات شایسته به شهروندان دفتر پست این شهرستان به اداره پست ارتقا داده شد.

- کمال اکبریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به اهمیت و فراوانی خدمات پست اظهار کرد: در سال جاری دفتر پست شهرستان بن به اداره پست ارتقا داده شد.

فرماندار شهرستان بن با بیان اینکه بهبود کیفیت در امر خدمات رسانی از رویکردهای اصلی این اقدام است، بیان داشت: صرفه جویی در وقت و هزینه نیز از اهداف مهم برای ارتقاء پست این شهرستان بوده است.

وی از افزایش تعداد کارکنان این واحد خدماتی خبر داد و افزود: در حال حاضر پنج نفر نیرو در این اداره مشغول به فعالیت هستند.

اکبریان اضافه کرد: در دو سال گذشته 9 اداره در این شهرستان فعال شده اند و اداره پست نیز دهمین اداره ای است که راه اندازی شد.

این مسئول با اشاره به خدمات مختلف این اداره عنوان کرد: ارائه خدمات الکترونیک یکی از مهم ترین خدمات این اداره به شهروندان این شهرستان است.

وی سرعت را یکی از ارکان بهبود کیفیت ارائه خدمات برشمرد و تأکید کرد: سرعت بخشی در تحویل مرسولات نیز از اهداف اصلی ارتقای دفتر پست به اداره است.

اکبریان خرید الکترونیکی را یکی از خدمات شایسته این اداره دانست و بیان داشت: پست اولین اداره ای است که در سال جدید در شهرستان بن فعال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شهرستان بن خبر داد راه اندازی اداره پست در شهرستان بن

فرماندار شهرستان بن خبر داد راه اندازی اداره پست در شهرستان بن