مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اسفند 1394 ساعت 11:062016-03-15فرهنگي

پایان فیلمبرداری سلام بمبییدر بالیوود/فیلمبرداری به تهران رسید


فیلمبرداری فیلم سینماییسلام بمبیی،ساختهقربان محمدپور در بالیوود به پایان رسید و عوامل این فیلم برای ضبط سکانس های باقی مانده،عازم تهران شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"،فیلمبرداری فیلم سینمایی سلام بمبیی ،ساخته قربان محمدپور دربالیوود به پایان رسید و عوامل این فیلم برای ضبط سکانس های باقی مانده،عازم تهران شدند؛ محمدرضاگلزار ، بنیامین بهادری ، دیامیرزا ، پونام دیلون و دالیپ تاهیل در آخرین روز فیلمبرداری در هند جلوی دوربین رفتند.

تدوین پروژه تولید مشترک ایران و هند توسط سهراب خسروی همزمان با فیلمبرداری در حال انجام است و ترانه های سلام بمبیی نیز توسط دیلشاد شیخ ساخته شده و به زودی سونو نیگام خواننده مطرح هندی و سه خواننده سرشناس دیگر این ترانه ها را می خوانند.

سلام بمبیی که تهیه کنندگی آن بر عهده جوادنوروزبیگی است ،ملودرامی عاشقانه بوده و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت میکند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده ای می شوند .

بازیگران ایرانی این فیلم:محمد رضا گلزار، بنیامین بهادری،شایلی،بهروزچاهل بازیگران هندی: Dia mirza-Gulshan grover­­­­­-Poonam dhillon-dalip tahil-simran mishrikoti سایر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از:نویسنده وکارگردان:قربان محمدپور، طراح صحنه و لباس: مجید میرفخرایی، مدیر ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان فیلمبرداری سلام بمبییدر بالیوود/فیلمبرداری به تهران رسید

پایان فیلمبرداری سلام بمبییدر بالیوود/فیلمبرداری به تهران رسید