مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اسفند 1394 ساعت 12:112016-03-01سياسي

دانشجویان خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند


معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه فردا رزمایش مدافعان ولایت در استان آغاز می شود، گفت: از 17 اسفندماه اعزام اردوهای راهیان نور در بخش دانشجویی آغاز و امسال هزار و 300 دانشجو به این اردوها اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از بیرجند، علی قاسمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال 4 هزار و 200 دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور تاکنون اعزام کردیم.

وی با بیان اینکه از 17 اسفندماه اعزام دانشجویی به اردوهای مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز می شود، افزود: امسال هزار و 300 نفر از دانشجویان خراسان جنوبی به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی گفت: راهیان نور خانوادگی از تاریخ 20 اسفندماه تا تاریخ 16 فروردین ماه برای اعزام آنها برنامه ریزی شده که امسال 4 هزار نفر در قالب اردوهای راهیان نور خانوادگی میزبان آنها در اردوگاه حبیب اللهی خواهیم بود.

قاسمی با بیان اینکه در دو سال گذشته نزدیک به 800 خودروی شخصی از خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی جنوب کشور سفر کردند، افزود: امروز از سه استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شمالی تعداد 200 فرمانده 8 سال دفاع مقدس به مناطق عملیاتی خوزستان اعزام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند

دانشجویان خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند