مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 اسفند 1394 ساعت 13:362016-02-26دانش

حضور پرشور دانشجویان دانشگاه پیام نور استان قم در انتخابات


مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور قم از حضور پرشور دانشجویان دانشگاه پیام نور استان قم در انتخابات خبر داد و گفت: همان گونه که همه مردم ایران به ویژه مردم شریف قم در انتخابات شرکت کردند دانشگاهیان و بویژه دانشجویان پیام نور استان قم نیز همگام و همدوش .

- مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور قم از حضور پرشور دانشجویان دانشگاه پیام نور استان قم در انتخابات خبر داد و گفت: همان گونه که همه مردم ایران به ویژه مردم شریف قم در انتخابات شرکت کردند دانشگاهیان و بویژه دانشجویان پیام نور استان قم نیز همگام و همدوش مردم در انتخابات شرکت کردند.

مجید اسدی، مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در قم، گفت: همان گونه که همه مردم ایران به ویژه مردم شریف قم در انتخابات شرکت کردند دانشگاهیان و بویژه دانشجویان پیام نور استان قم نیز همگام و همدوش مردم در انتخابات شرکت کردند.

وی با بیان اینکه دانشجویان باید به فرموده مقام معظم رهبری در انتخابات به کاندیدای اصلح خود رای دهند، افزود: دانشگاه پیام نور استان قم یکی از شعبه های رأی گیری است و افرادی که در اطراف دانشگاه ساکن هستند می توانند با مراجعه به ساختمان شماره سه دانشگاه رأی خود را به صندوق بیاندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور دانشجویان دانشگاه پیام نور استان قم در انتخابات

حضور پرشور دانشجویان دانشگاه پیام نور استان قم در انتخابات