مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 بهمن 1394 ساعت 08:262016-01-25سياسي

رییس پارلمان سوریه: مبارزه با تروریسم باید اولویت هر گفتگویی باشد


رییس پارلمان سوریه طی سخنانی در اتحادیه بین المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، مبارزه با تروریسم را اولویت اصلی هر گفتگو دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم" به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، محمد جهاد اللحام رییس پارلمان سوریه طی سخنانی در یازدهمین دوره اتحادیه بین المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در بغداد که روز گذشته به کار خود پایان داد گفت: دولتها و پارلمان های کشورهای جهان باید در حمایت از ملت سوریه جدی و صادق باشند و برای مبارزه با تروریسم تلاش کنند.

وی تاکید کرد که مبارزه با تروریسم باید اولویت اصلی هر سخن و گفتگویی درباره سوریه باشد، زیرا از بین بردن تروریستها گذرگاهی حقیقی برای برقراری ثبات، بازسازی و مشارکت حقیقی گروههای مختلف سوریه در تعیین سرنوشتشان است.

اللحام اظهار داشت که دولت سوریه با همه اقدامات جدی در زمینه کمک به یافتن راه حل بحران در طول پنج سال گذشته همکاری کرده است، اما شروط برخی از قدرتها و کشورهای خارجی و تلاش آنها برای تحمیل دستورالعمل های معین همه این تلاشها و اقدامات پسندیده را به شکست کشانده است.

رییس پارلمان سوریه گفت: جنگ میدانی، فرهنگی، رسانه ای، اجتماعی و سیاسی علیه تروریسم برای ما جایگزین همکاری سیاسی با معارضان حقیقی سوریه که تلاش می کنند در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پارلمان سوریه: مبارزه با تروریسم باید اولویت هر گفتگویی باشد

رییس پارلمان سوریه: مبارزه با تروریسم باید اولویت هر گفتگویی باشد