مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 دی 1394 ساعت 11:452016-01-17فرهنگي

پخش سریال های جدید در شبکه های سه گانه آی فیلم


سریال های «قلب یخی»، «اگه بابام زنده بود»،«شیدایی»، «نقطه سر خط» و « مسافری از هند» از شبکه های آی فیلم انگلیسی، عربی و فارسی پخش می شود.

- سریال های قلب یخی ، اگه بابام زنده بود ، شیدایی ، نقطه سر خط و مسافری از هند از شبکه های آی فیلم انگلیسی، عربی و فارسی پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، اطلاعات این سریال ها به این شرح اعلام شد:شبکه ی آی فیلم انگلیسی مجموعه تلویزیونی قلب یخی با نام انگلیسی A Heart of Ice به کارگردانی مسعود رشیدی را پخش خواهد کرد.

پخش مجموعه قلب یخی در جدول پخش این شبکه قرار گرفته است و از روز شنبه بیست و ششم دی به نمایش در آمد.

مجموعه ی 13 قسمتی قلب یخی در سال 1379 بر اساس طرحی از ناصر عبدالهی نگار، به کارگردانی مسعود رشیدی ساخته شد و تهیه کنندگی آن را ناصر عبدالهی نگار بر عهده داشت.

آی فیلم انگلیسی سریال قلب یخی را با عنوان انگلیسی A Heart of Ice هر شب به جای مجموعه فاصله ها از ساعت 20 به وقت GMT ( 30 دقیقه بامداد به وقت تهران) روی آنتن می برد و بازپخش آن نیز در ساعت های 1 بامداد، 7 صبح و 12 روز بعد خواهد بود.

-------------شب های آی فیلم انگلیسی میزبان اگه بابام زنده بود همچنین پخش مجموعه ی اگه بابام زنده بود به کارگردانی همایون اسعدیان با عنوان انگلیسی If My Dad Were Alive ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش سریال های جدید در شبکه های سه گانه آی فیلم

پخش سریال های جدید در شبکه های سه گانه آی فیلم