مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 دی 1394 ساعت 12:012016-01-15پزشكي

تاثیر ماساژ بر فشارخون بالا


«چنانچه ماساژ به صورت آرامبخش (ریلکسیشن) انجام شود، در کسانی که دارای فشارخون بالا هستند، جریان گردش خون را اصلاح و متعادل می کند.

- یک متخصص پزشکی ورزشی گفت: چنانچه ماساژ به صورت آرامبخش (ریلکسیشن) انجام شود، در کسانی که دارای فشارخون بالا هستند، جریان گردش خون را اصلاح و متعادل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم" ، ابوعلی سینا دانشمند و پزشک پارسی که دارای صدها جلد کتاب است و از جمله قانون در طب که مطالب زیادی در باره ماساژ و درمان های ارتوپدی و حرکات اصلاحی از آن اوست.

ماساژ از دیر باز به عنوان یک روش درمانی و شفابخش مورد استفاده قرار می گرفته چراکه ماساژ تن را از آلام و بیماری روح رهایی می بخشد و ضد استرس است.

دکتر احمد باقری مقدم، متخصص پزشکی ورزشی با بیان این مساله گفت: چنانچه ماساژ به صورت آرامبخش (ریلکسیشن) انجام شود، در کسانی که دارای فشارخون بالا هستند، جریان گردش خون را اصلاح و متعادل می کند.

وی همچنین متذکر شد که ماساژ به دلیل افزایش اندروفین در بدن ضددردی قوی محسوب می شود و به دلیل خونرسانی به بافت های مختلف بدن و تحریک سیستم خونرسانی برای گسترش شبکه مویرگی جهت تغذیه و تبادل گازهای موجود در خون و بافت هدف یک مکمل درمانی محسوب شده و در بسیاری از موارد باعث کاهش طول درمان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر ماساژ بر فشارخون بالا

تاثیر ماساژ بر فشارخون بالا