مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 دی 1394 ساعت 11:162016-01-10بين الملل

شیوخ عرب عروسک های خیمه شب بازی آمریکا برای اعمال فشار بر ایران


نماینده پارلمان سوریه تاکید کرد از شیوخ عرب خلیج فارس که همانند عروسک از سوی آمریکا کوک می شوند خواسته شده تا بر ایران فشار وارد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم"، رژیم عربستان اخیرا در اقدامی فریبنده برای منحرف کردن افکار عمومی از نقش ویرانگر و مخرب خود در منطقه که به افزایش بی ثباتی و ناامنی در کشورهای منطقه و کشتار مسلمانان بی دفاع به دست تروریست های پرورش یافته فرقه وهابیت آل سعود منجر شده است، برای سرپوش گذاشتن بر حمایت ها از تروریسم تکفیری، از تشکیل ائتلاف نظامی اسلامی برای مبارزه با تروریسم خبر داد، از سوی دیگر در پی سفر رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه به ریاض و دیدار های وی با مقامات سعودی، دو طرف از تشکیل ائتلاف سعودی-ترکی خبر دادند.

در این زمینه خالدالعبود از نمایندگان پارلمان سوریه در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در دمشق درباره پیشینه و دلایل اعلام تشکیل ائتلاف عربستان-ترکیه اظهار داشت این ائتلاف، ائتلاف شرایط سیاسی اضطراری است و نمی توان آن را استراتژیک خواند، شیوخ عرب به دنبال قرار دادن دامی برای جمهوری اسلامی ایران هستند تا در آن قرار گیرد.

العبود افزود پیمان های سیاسی، تاریخی است، اما پیمان های معمولی را نیاز و ضرورت تعیین و تحمیل می کند و در آن زمان به پیمان استراتژیکی در راستای منافع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوخ عرب عروسک های خیمه شب بازی آمریکا برای اعمال فشار بر ایران

شیوخ عرب عروسک های خیمه شب بازی آمریکا برای اعمال فشار بر ایران