مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 دی 1394 ساعت 11:062016-01-09بين الملل

تصاویر خانه مجلل اشرف پهلوی در امریکا


خانه شماره 29 خیابان "بیکمن" یکی از منازل مجلل و گران قیمت منهتن نیویورک است که متعلق به خواهر دوقلوی شاه مخلوع ایران اشرف پهلوی بود.

- خانه شماره 29 خیابان "بیکمن" یکی از منازل مجلل و گران قیمت منهتن نیویورک است که متعلق به خواهر دوقلوی شاه مخلوع ایران اشرف پهلوی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم"، خانه شماره 29 خیابان "بیکمن" یکی از منازل مجلل و گران قیمت منهتن نیویورک است که متعلق به خواهر دوقلوی شاه مخلوع ایران اشرف پهلوی بود؛ او ساعاتی قبل در 96 سالگی از دنیا رفت.

ساعاتی قبل منابع خبری اعلام کردند اشرف پهلوی خواهر دوقلوی شاه در سن 96 سالگی از دنیا رفته است.

اشرف یکی از جنجالی ترین اعضای خانواده پهلوی بود که حضورش در کودتای 28 مرداد و سقوط دکتر مصدق از یک سو و دست داشتن در مفاسد اقتصادی رژیم پهلوی و خروج دارایی های ایران از او چهره ای جنجالی ساخته بود.

گرچه درباره دارایی های خانواده پهلوی بویژه اشرف پهلوی که بسیاری در آستانه انقلاب از ایران خارج شده است روایت های مختلفی نقل شده است اما سال گذشته نیویورک تایمز گزارشی از یکی از خانه های مجلل اشرف پهلوی در منهتن نیویورک منتشر کرد.

خانه شماره 29 در خیابان "بیکمن" که با ارزشی معادل 49 میلیون دلار یکی از گرانترین خانه ها در یکی از قدیمی ترین محله های منهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر خانه مجلل اشرف پهلوی در امریکا

تصاویر خانه مجلل اشرف پهلوی در امریکا