مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 دی 1394 ساعت 13:062015-12-30سياسي

بساط نفاق داخلی و فتنه در 9 دی برچیده شد


رییس سابق دانشگاه علامه طباطبایی تهران گفت: در فتنه 88 وقتی مردم دیدند که اسلام، انقلاب، نظام و قرآن در خطر است تحمل نکردند و به طور خودجوش به صحنه آمدند و در یک قیام همه جانبه بساط نفاق داخلی و فتنه را برچیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت‎الاسلام والمسلمین سید صدرالدین شریعتی در مراسم 9 دی یاسوج در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: از اوایل پیروزی انقلاب تاکنون بیش از 20 انتخابات در کشور برگزار شده است و بر اساس قانون هر فردی که نسبت به نتایج انتخابات و میزان آرا شکایت و اعتراض دارد می تواند از طریق مراجع قانونی از جمله شورای نگهبان شکایت خود را پیگیری کند.

این مدرس حوزه و دانشگاه عنوان کرد: برای اولین بار در سال 88 انتخاباتی در کشور برگزار شد که وضعیت ویژه و حالتی خاص داشت و طرفداران برخی از کاندیداها تمام قوانین و ضوابط انتخابات و نهادهای ذی ربط را زیر سوال بردند و با این نهادها ستیز کردند.

شریعتی با اشاره به اینکه بیش از 40 میلیون نفر از مردم کشور در انتخابات سال 88 شرکت کردند ولی در ابعاد مختلف دچار چالش جدی شد، افزود: قبل از انتخابات برخی رسانه های خارجی تبلیغ کردند که می خواهند در این انتخابات تقلب کنند و عده ای افراد داخلی که دارای سوابق اجرایی و انقلابی بودند این سخنان را نیز تکرار کردند وی ابراز کرد: در روز انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بساط نفاق داخلی و فتنه در 9 دی برچیده شد

بساط نفاق داخلی و فتنه در 9 دی برچیده شد