مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 دی 1394 ساعت 16:352015-12-22فرهنگي

چه بازیگرانی «زعفرانی» شدند؟


تهیه کننده سریال نوروزی تلویزیون با بیان این مطلب که تاکنون هیچ مذاکره ای با فاطمه معتمدآریا برای حضور در مجموعه «زعفرانی» نداشته است، تصریح کرد که انتشار اخبار نادرست، - تهیه کننده سریال نوروزی تلویزیون با بیان این مطلب که تاکنون هیچ مذاکره ای با فاطمه معتمدآریا برای حضور در مجموعه زعفرانی نداشته است، تصریح کرد که انتشار اخبار نادرست، سوء تفاهم به وجود می آورد.

ایرج محمدی در گفت وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا ، اظهار کرد که از رسانه ها یک انتظار دارد و آن اینکه مطبوعات و خبرگزاری ها برای پیگیری اخبار، با تهیه کننده و روابط عمومی تعامل داشته باشند و اخبار صحیح را درج کنند تا باعث سوء تفاهم نشود.

او گفت: با وجود احترام ویژ ه ای که برای رسانه ها قائل هستم، انتظار دارم که ما را دچار سوء تفاهم نکنند.

وی در ادامه با اشاره به ساخت مجموعه نوروزی زعفرانی که قرار است برای شبکه دو سیما تولید شود یادآور شد: زمانی که در مراحل اولیه ، طرح را به سازمان صداوسیما ارائه دادیم و هنوز در نگارش قسمت اول و دوم بودیم، خبری درج شد که خانم معتمدآریا و مهدی هاشمی جزو گزینه ها هستند.

در همان قسمت اول و دوم و زمانی که هنوز قرارداد نبسته ایم، چطور برخی رسانه ها به خود اجازه می دهند گزینه های بازیگران سریال را مشخص کنند وعنوان کنند در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه بازیگرانی «زعفرانی» شدند؟

چه بازیگرانی «زعفرانی» شدند؟