مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آذر 1394 ساعت 02:352015-12-18فرهنگي

سریال هایی که به شبکه سه رونق می دهند


شبکه سه سیما سال هاست در مقایسه با دیگر شبکه های تلویزیونی در زمره ی پرمخاطب ترین ها قرار می گیرد.

اگرچه در این توفیق پخش زنده ی مسابقات ورزشی خصوصا فوتبال ها و همچنین تولید برنامه ای چون «90» تاثیر بسزایی داشته است، - شبکه سه سیما سال هاست در مقایسه با دیگر شبکه های تلویزیونی در زمره ی پرمخاطب ترین ها قرار می گیرد.

اگرچه در این توفیق پخش زنده ی مسابقات ورزشی خصوصا فوتبال ها و همچنین تولید برنامه ای چون 90 تاثیر بسزایی داشته است، اما نباید نقش پررنگ مجموعه های تلویزیونی در پرمخاطب بودن شبکه سه را هم نادیده گرفت.

این در حالی است که پخش سریال های جدید ایرانی در شبکه سه سیما در یک سال اخیر به کمتر از تعداد انگشتان یک دست رسیده و اگر در این آمار، معیارهایی چون تولیدات خود شبکه و اقبال عمومی را هم لحاظ کنیم، شاید تنها بتوان به سریال طنز مهران مدیری رسید که آن هم با عنوان نهایی در حاشیه ، اتفاقا پخش پرحاشیه ای داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، شبکه سه سیما در حالی روزهای چندان پررونقی را به لحاظ پخش مجموعه های نمایشی پشت سر نمی گذارد که به نظر می رسد به روی آنتن بردن سریالی مانند سرزمین کهن ، می توانست کارنامه ی این شبکه را با تحولی اساسی مواجه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال هایی که به شبکه سه رونق می دهند

سریال هایی که به شبکه سه رونق می دهند