مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آبان 1394 ساعت 00:012015-11-13سياسي

33سال پیش در چنین روزی حمله مهاجرانی به ملی گرایان


عطاء الله مهاجرانی در مقاله ای با عنوان این جا خون حسین (ع) می جوشد به شدت به ملی گرایان حمله کرد و نوشت: ملی گرایان کجا هستند که ببینند امروز ایران زیبا ترین ترسیم از سیمای یک ملت است و فرزندان میهن اسلامی خاک را با خون آبادان کرده و پاس داشته اند .

- رخدادهای 23 آبان 1361 چکیده آیت الله خامنه ای رییس جمهور در دیدار مسئولین نهاد نهضت سواد آموزی : بایستی این لکه ننگی که سلطه های بی رحم و جبار روزگار برای انسان ها به وجود آورده اند را زدوده و پاک نماید .

    آیت الله خامنه ای در پیامی به مناسبت اولین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی : او مجموعه ای از معارف و فرهنگ اسلام بود؛ فقیه بود؛ حکیم بود؛ آگاه از اندوخته های فلسفی شرق و غرب بود.

  طی قطعنامه ای که از سوی خبرگزاری جمهوری اسلامی به کنفرانس خبرگزاری های ناوابسته در تونس ارائه شدآمریکا و صهیونیزم جهانی محکوم شدند.

  عطاء الله مهاجرانی نماینده مجلس شورای اسلامی : ننگ و حسرت بر کسانی که زیباترین حماسه های عالم در خاک خودشان و به دست فرزندان همین امت نقش می شود و چشم بر این حماسه آفرینی ها فرو بسته اند.

  ریگان: امیدوار است لغو تحریم گاز شوروی به رهبران جدید کرملین نشان دهد که آمریکا برای داشتن روابط بهتر با آن ها در هر زمان آماده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33سال پیش در چنین روزی حمله مهاجرانی به ملی گرایان

33سال پیش در چنین روزی حمله مهاجرانی به ملی گرایان