مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آبان 1394 ساعت 13:052015-11-10فرهنگي

فردا ؛ برگزاری کنگره ملی احمد عزیزی شاعر برجسته انقلاب در کرمانشاه


کنگره ملی بزرگداشت مقام ادبی احمد عزیزی ، شاعر برجسته انقلاب ، صبح فردا ، در کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در این کنگره ملی ، چهره های مطرح فرهنگی ، ادبی و هنری کشور حضور خواهند داشت ، گفت : کنگره ، راس ساعت 10 صبح ، در مجتمع فرهنگی - هنری انتظار کرمانشاه آغاز می شود.

ابراهیم رحیمی زنگنه افزود : رونمایی از دو کتاب منتشر نشده احمد عزیزی ، با عناوین ، قاف غزل ، قوس غزل و شطح عزیز ، حاوی مجموعه آثار و یادداشتهای وی طی سال های 1359 و 1360 ، چاپ شده در روزنامه جمهوری اسلامی ، از دیگر برنامه های کنگره است.

وی به تشکیل دو نشست در جنب کنگره اشاره کرد و گفت : در این نشست ها ، به جنبه های ادبی و ساختاری و همچنین ، به محتوا و درون مایه شعر احمد عزیزی ، پرداخته می شود.

رحیمی زنگنه گفت : حدود 120 مقاله از سراسر کشور ، به دبیرخانه کنگره ارسال شد ، که از این بین ، 57 مقاله پذیرفته و ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به رونمایی از تندیس احمد عزیزی ، به عنوان دیگر برنامه کنگره گفت : سیدعباس صالحی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، محمد بهشتی رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی ، مسعود کوثری مدیرعامل انتشارات علمی فرهنگی ، مهدی قزلی مدیرعامل و جواد محقق معاون شعر بنیاد ، محسن مؤمنی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا ؛ برگزاری کنگره ملی احمد عزیزی شاعر برجسته انقلاب در کرمانشاه

فردا ؛ برگزاری کنگره ملی احمد عزیزی شاعر برجسته انقلاب در کرمانشاه