مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آبان 1394 ساعت 21:012015-10-31پزشكي

قیمت ها و موازین بهداشتی آب گرم های اردبیل بررسی می شود


قیمت های استفاده از آب گرم ها و نحوه رعایت استانداردهای بهداشتی در آب درمانی ها دقیق و به طور کارشناسی بررسی و درباره آنها تصمیم گیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، طاهر شریفی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان اظهار داشت: باید نظارت بیشتری بر چگونگی فعالیت متولیان آب های گرم معدنی و درمانی استان وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: آب معدنی از جمله پدیده های جالب و جذاب استان اردبیل است که از نظر گردشگری و پزشکی همواره مورد توجه قرار گرفته و در کشور ما بیش از 550 دهانه چشمه آب معدنی شناسایی شده که از این تعداد بیش از 80 چشمه در استان اردبیل واقع شده و به همین جهت منطقه کوهستانی اردبیل از مراکز مهم آب معدنی و آبگرم کشور محسوب می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تصریح کرد: چشمه های آبگرم استان اردبیل با دما، خاصیت و ویژگی های درمانی خاصی از دل زمین می جوشند، همه ساله مسافران و گردشگران بسیاری را از گوشه و کنار کشور و خارج از ایران به سوی خود جلب می کنند و باید در این مورد موازین بهداشتی کاملاً رعایت شود.

شریفی افزود: برای استفاده هر چه بهتر افراد از آب های گرم و معدنی در مورد قیمت های استفاده از آب های گرم و نحوه رعایت استانداردهای بهداشتی در آب درمانی ها دقیق و به طور کارشناسی بررسی و درباره آنها تصمیم گیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت ها و موازین بهداشتی آب گرم های اردبیل بررسی می شود

قیمت ها و موازین بهداشتی آب گرم های اردبیل بررسی می شود