مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آبان 1394 ساعت 14:402015-10-30سياسي

تهاجم فرهنگی خطرناکتر از نفوذ امنیتی و اقتصادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، امام جمعه بیرجند امروز در خطبه های نماز جمعه با بیان این مطلب و گرامیداشت 14 آبان روز فرهنگ عمومی گفت : باید در اوضاع کنونی جامعه بر اساس فرموده های رهبر معظم انقلاب ، در برابر توطئه های تفرقه انگیز دشمن در بحث برجام هوشیار باشیم .

حجت الاسلام رضایی با اشاره به 13 آبان سالروز بازداشت و تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 43 ، یورش مأموران شاه به دانشجویان دانشگاه تهران در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 افزود : این حوادث تاریخی ، روز مبارزه با استکبار جهانی را رقم زد و ما امسال نیز مانند هر سال ، سر تعظیم در برابر زورگویان فرود نمی آوریم و در 13 آبان ، فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهیم .

وی 8 آبان سالروز شهادت بسیجی 13 ساله محمد حسین فهمیده و شهادت سید محمد علی قاضی طباطبایی اولین شهید محراب را نیز گرامی داشت و گفت : خون این شهدا ، پایداری انقلاب را رقم زد و سبب شد امروز دشمنان اسلام در برابر ابهت اسلام و اقتدار ایران اسلامی ، احساس حقارت کنند .

خطیب جمعه بیرجند همچنین در خصوص هفته پدافند غیر عامل افزود : پدافند غیر عامل همان علم مدیریت بحران است و با توجه به اینکه ایران جزء 4 کشور اول آسیا در بحران خیزی است باید پدافند غیر عامل و مدیریت بحران به بهترین نحو در کشور اجرا شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهاجم فرهنگی خطرناکتر از نفوذ امنیتی و اقتصادی

تهاجم فرهنگی خطرناکتر از نفوذ امنیتی و اقتصادی