مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آبان 1394 ساعت 08:002015-10-27حوادث

آخرین گزارش ها از تلفات زلزله پاکستان


گزارش رسانه های پاکستان به نقل از منابع محلی و تیم های امداد و نجات حکایت از جان باختن نزدیک به 300 نفر و مجروح شدن بیش از یکهزار و 200 نفر در مناطق مختلف این کشور دارد.

- ساعت حدود 14 و 30 دقیقه روز دوشنبه به وقت اسلام آباد، زمانی که تنها چند ساعت از توقف بیش از دو شبانه روز بارش مداوم باران سیل آسا و برف در مناطق وسیعی از پاکستان می گذشت، زمین ناگهان به خود لرزید و زمین لرزه ای هفت و نیم ریشتری که 60 ثانیه سراسر دلهره، اضطراب و وحشت بود، سراسر پاکستان و حتی افغانستان، تاجیکستان، هند و مناطقی ازبرخی دیگر کشورهای جنوب و مرکز آسیا را لرزاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، گزارش رسانه های پاکستان به نقل از منابع محلی و تیم های امداد و نجات حکایت از جان باختن نزدیک به 300 نفر و مجروح شدن بیش از یکهزار و 200 نفر در مناطق مختلف این کشور دارد.

هزاران نفر نیز بر اثر این زلزله آواره و بی خانمان شده اند.

مرکز این زمین لرزه، منطقه ای در شمال شرقی افغانستان (حدود 250 کیلومتری شمال شرقی کابل) اعلام شده است؛ منطقه ای صعب العبور در قلب کوه های هندوکش که طبق گزارش ها، هنوز تیم های امداد و نجات به این مناطق کوهستانی اعزام نشده اند و دولت افغانستان قرار است صبح روز سه شنبه تیم های امداد و نجات را به این مناطق اعزام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین گزارش ها از تلفات زلزله پاکستان

آخرین گزارش ها از تلفات زلزله پاکستان