مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آبان 1394 ساعت 14:162015-10-25سياسي

حضور جک استراو در پرتو سیاست های سهل اندیشانه خارجی دولت تدبیر است


تشکل های دانشجویی و هیآت فرهنگی اصفهان در بیانیه ای تاکید کردند: جک استراو در حالی در پرتو سیاست های سهل اندیشانه خارجی دولت تدبیر! پا به خاک شهیدان می گذارد که مردم ایران، - با فشار و تحریم ظالمانه انگلیس و دیگر هم پیمانانش، رنج های فراوانی را برای استقلال و عزت خود به جان خریدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، تشکل های دانشجویی و هیات فرهنگی شهر اصفهان خطاب به مسئولان، خواص و نخبگان و مردم عاشورایی شهر اصفهان بیانیه ای صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم مسئولان محترم، خواص و نخبگان و مردم عاشورایی: در این ایام که دل داغدار مومنین، متوجه عزاداری سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان است، باز هم در یک واقعه کاملا اتفاقی!!، وزیر خارجه اسبق دولت انگلیس، در پوشش تفریح خانوادگی، در ایران اسلامی حضور یافته و بعد از سفر به استان های یزد و شیراز، اکنون، بار اقامت در شهر شهیدان، اصفهان افکنده است.

این حضور مشکوک که اهداف واقعی و پشت پرده آن بعدها مشخص خواهد شد، در حالی است که پیکر ایران عزیز، همچنان از زخم های 200 ساله روباه پیر رنجور است و حافظه ملت انقلابی ایران، دخالت مستقیم آقای جک استراو در ماجرای تعلیق فعالیت های علمی و هسته ای جمهوری اسلامی در اوایل دهه 80 را از یاد نبرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور جک استراو در پرتو سیاست های سهل اندیشانه خارجی دولت تدبیر است

حضور جک استراو در پرتو سیاست های سهل اندیشانه خارجی دولت تدبیر است