مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مهر 1394 ساعت 13:162015-10-02سياسي

ولایت فقیه اجازه دست یابی دشمنان به منافع شوم خود را نمی دهد


رییس سابق دانشگاه علامه طباطبایی تهران با تاکید بر اینکه دشمنان نمی خواهند ولایت فقیه وجود داشته باشد، گفت: دشمنان در صدد سست کردن این عنصر هستند زیرا از قدرت ولایت می ترسند و ولایت فقیه نیز اجازه نمی دهد دشمنان به منافع شوم خود دست یابند.

- " از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید صدرالدین شریعتی پیش از ظهر امروز در جشن عید غدیر خم در مصلی یاسوج اظهار داشت:غدیر بزرگترین عید مسلمانان بوده و نام های دیگر آن عید امامت و ولایت، عید اتمام نعمت، اکمال دین و حاکمیت اسلام است.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: عید غدیر امسال به دلیل شهادت تعدادی از حجاج ایرانی و کشورهای مسلمان در سرزمین منا رنگ و بوی شادی خاصی ندارد.

شریعتی ابراز کرد: دلیل اصلی بروز این فاجعه اعمال کاری و بی مدیریتی مسئولان سعودی است و رهبر معظم انقلاب نیز به دلیل عمق این فاجعه 3 روز عزای عمومی اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه بحث امامت و ولایت حضرت علی(ع) از آغاز دین مبین اسلام شروع شد و تنها مربوط به عید غدیر نیست، عنوان کرد: عید غدیر انتصاب ظاهری و رسمی حضرت علی(ع) در یک مراسم ویژه بود.

شریعتی افزود: جانشینی حضرت علی(ع) پس از پیامبر با خلافت ایشان در برخی موقعیت ها و شرایط خاص از سوی پیامبر به مسلمانان گوش زد می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت فقیه اجازه دست یابی دشمنان به منافع شوم خود را نمی دهد

ولایت فقیه اجازه دست یابی دشمنان به منافع شوم خود را نمی دهد