مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مهر 1394 ساعت 12:112015-09-27فرهنگي

دنزل واشنگتن: در کودکی اجازه تماشای فیلم نداشتم/یکبار میزبان نلسون ماندلا بودیم


دنزل واشنگتن در مصاحبه اخیر خود با هالیوود ریپورتر، از خاطرات کودکی، میزبانی نلسون ماندلا در منزل، فعالیت پسرش در عرصه بازیگری و تغییرات در فیلم سینمایی روز تعلیم گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی فارس، دنزل واشنگتن ، بازیگر و کارگردان 61 سینما، تئاتر و تلویزیون هالیوود و برنده دو جایزه اسکار است که بیش از همه برای بازی در نقش شخصیت های واقعی و برجسته ای چون  استیو بیکو ، مالکوم ایکس ، رابین کارتر ، میلیون بی تالسون ، فرنک لوکاس و هرمن بون شهرت دارد.

از جمله فیلم های او می توان به   جان کیو ، روز تمرین ، مجوز قتل، درس های سخت، داستان یک سرباز ، قدرت ، آزادی را فریاد کن ، حمله قلبی، شیطان در لباس آبی و فیلادلفیا اشاره کرد.

این بازیگر هالیوود اخیرا با نشریه سینمایی هالیوود ریپورتر مصاحبه کرده است که در زیر می خوانیم: *پسرم نگران بود که سایه من در عرصه بازیگری اجازه ندهد که او دیده شود _پسرم در سریال فوتبالیست ها که از شبکه اچ بی او پخش می شود، بازی می کند.

به او افتخار می کنم.

 این برای من یک اتفاق فوق العاده است، مخصوصا زمانی که دارم به نگاه می کنم و باخودم می گویم که این پسر من است.

خوب به خاطر دارم که چند سال پیش او به من گفت، پدرم سایه تو به قدری بزرگ است که نمی دونم که از پس این کار (حرفه بازیگری) برخواهم آمد یا نه؟، و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنزل واشنگتن: در کودکی اجازه تماشای فیلم نداشتم/یکبار میزبان نلسون ماندلا بودیم

دنزل واشنگتن: در کودکی اجازه تماشای فیلم نداشتم/یکبار میزبان نلسون ماندلا بودیم