مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مرداد 1394 ساعت 12:162015-08-17اقتصادي

کارت خرید «کالای ایرانی» به خبرنگاران خراسان شمالی اعطا می شود


رییس سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی گفت: کارت الکترونیکی خرید «کالای ایرانی» به خبرنگاران عضو بسیج رسانه خراسان شمالی اعطا می شود.

- " اظهار داشت: برای حمایت از تولید کالای ایرانی و همچنین خبرنگاران عضو بسیج رسانه خراسان شمالی کارت خرید 100 میلیون ریالی کالای ایرانی به متقاضیان اعطا می شود.

زاهد احمدی تصریح کرد: تاکنون 20 نفر از اعضای بسیج رسانه استان که متقاضی خرید کالای ایرانی بوده اند به بسیج رسانه مراجعه و درخواست داده اند.

وی بابیان اینکه محدودیتی در اعطای بن خرید الکترونیکی کالا وجود ندارد گفت: تمامی افراد می توانند تا سقف 100 میلیون ریال و با کارمزد 16 درصد از این تسهیلات بهره مند شوند.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی افزود: بسیج رسانه خراسان شمالی تاکنون خدمات ویژه ای برای افراد عضو در نظر گرفته است که خوشبختانه افراد زیادی از آن بهره مند شده اند.

زاهدی احمدی تصریح کرد: تلاش داریم تا درزمینهٔ آموزش خبرنگاری حرفه ای نیز ورود جدی داشته باشیم و با به کارگیری اساتید نامدار کشوری سطح خبرنگاران این استان را افزایش دهیم.

وی اظهار داشت: تاکنون 60 درصد از خبرنگاران خراسان شمالی به عضویت بسیج رسانه درآمده اند و امیدواریم تا پایان سال تمامی خبرنگاران این استان به عضویت درآیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت خرید «کالای ایرانی» به خبرنگاران خراسان شمالی اعطا می شود

کارت خرید «کالای ایرانی» به خبرنگاران خراسان شمالی اعطا می شود