مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1392 ساعت 05:272014-01-14اقتصادي

وقتی خزانه خالیست، این رانت 2 هزار میلیاردی از کجا درآمد؟


ظاهراً مسئولان دولتی رانت خواران را به دو دسته خوب و بد تقسیم کرده اند که عده ای باید حمایت شوند و با دیگران برخورد شود.

- وقتی خزانه خالیست، این رانت 2 هزار میلیاردی از کجا درآمد؟ ظاهراً مسئولان دولتی رانت خواران را به دو دسته خوب و بد تقسیم کرده اند که عده ای باید حمایت شوند و با دیگران برخورد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ؛ ظاهراً مسئولان دولتی رانت خواران را به دو دسته خوب و بد تقسیم کرده اند که عده ای باید حمایت شوند و با دیگران برخورد شود.

موضوع رانت 650 میلیون یورویی یک بدهکار بزرگ بانکی در دولت فعلی تناقض در رفتار و گفتار دولتمردان را بیش از پیش آشکار کرد.

این اتفاق مشخص کرد مسئولان اقداماتی که دیگران انجام داده اند را رانت و ویژه خواری و کاسبی تحریم می دانند اما تصمیم هایی که خود می گیرند را تدبیر می خوانند.

رییس محترم جمهور که اتفاقاً حقوقدان هم هست دو هفته پیش در نامه ای به معاون اول خود دستور(!) داد با ویژه خواران و کاسبان تحریم برخورد کند در حالی که برخورد با متخلفان اصلاً وظیفه قوه مجریه نیست.

این روزنامه با اشاره به بخشنامه جهانگیری در این باره می نویسد: طبیعی است که ما از برخورد با هرگونه فساد اقتصادی حمایت می کنیم و قطعاً باید ویژه خواران و کاسبان تحریم و حتی مفسدان پرونده های مهمتر مانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی خزانه خالیست، این رانت 2 هزار میلیاردی از کجا درآمد؟

وقتی خزانه خالیست، این رانت 2 هزار میلیاردی از کجا درآمد؟