مطالب مرتبط:
داوود میرباقری: مساعدت های رییسی در حرکت کاروان سلمان فارسی بسیار تاثیر داشت
خدمت صادقانه «رییسی» امید را در دل محرومان زنده کرد
آیت الله رییسی امید کشور، اسلام و انقلاب بود
پیام تسلیت دبیرکل حزب الله لبنان به رهبر انقلاب در پی شهادت آیت الله رییسی/نصرالله: امید ما به شما و رهبری حکیمانه تان است
ویدیو | تصاویر غم انگیز از اولین لحظه پیدا شدن هلی کوپتر رییس جمهور | فریاد حاج آقا حاج آقا به امید زنده پیدا کردن ابراهیم رییسی | یا حسین...
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 07:552024-05-21سياسي

میرباقری: امید داشتیم رییسی یکی از بینندگان سلمان فارسی باشد


کارگردان سریال «سلمان فارسی» نوشت: نگاه فرهنگی آیت الله رییسی و مساعدت های دولت ایشان، تاثیر زیادی در حرکت رو به جلوی کاروان سلمان فارسی داشت.

- کارگردان سریال سلمان فارسی نوشت: نگاه فرهنگی آیت الله رییسی و مساعدت های دولت ایشان، تاثیر زیادی در حرکت رو به جلوی کاروان سلمان فارسی داشت.

سید محمدداوود میرباقری شامگاه دوشنبه 31 اردیبهشت در پیامی نوشت: انا لله و انا الیه راجعون؛ خبر درگذشت شهادت گونه رییس جمهور و همراهان عزیز او تاثر عمیقی در قلوب یکایک همکارانم در پروژه سریال سلمان فارسی به وجود آورد درحالی که امید داشتیم یکی از بینندگان آن باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، وی افزود: از خداوند بزرگ همنشینی این سید بزرگوار با حضرت سلمان مسالت کرده و به نمایندگی از پروژه، این فقدان را تسلیت و تعزیت می گویم.

آیت الله شهید سید ابراهیم رییسی دوشنبه، 16 مرداد سال گذشته از نمایشگاه دستاورد های رسانه ملی بازدید کرد و در ادامه به تماشای سکانس هایی از سریال سلمان فارسی و همچنین تجهیزات فنی، لباس و سایر بخش های آن به کارگردانی داوود میرباقری نشست و حسین طاهری تهیه کننده سریال از آخرین روند تولید جزییاتی ارائه کرد.

آن روز رییسی گفته بود که در آینده نزدیک سری به پشت صحنه این سریال می زند.


برچسب ها: سلمان فارسی - سلمان - سریال سلمان فارسی - فارسی - آیت الله رییسی - آیت الله - رییس
آخرین اخبار سرویس:

میرباقری: امید داشتیم رییسی یکی از بینندگان سلمان فارسی باشد

میرباقری: امید داشتیم رییسی یکی از بینندگان سلمان فارسی باشد