مطالب مرتبط:
پیام تسلیت رییس دانشگاه قم به مناسبت شهادت آیت الله رییسی و همراهان ایشان
پیام تسلیت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر به مناسبت شهادت رییس جمهور
پیام تسلیت رییس دانشگاه آزاد هرمزگان به مناسبت شهادت ریاست محترم جمهور و هیات همراه
پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برای شهادت آیت الله رییسی
پیام تسلیت رییس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برای شهید رییسی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 13:502024-05-21سياسي

پیام تسلیت رییس دانشگاه خواجه نصیر به فرزند امیرعبداللهیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا شاهانی، رییس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در پیامی شهادت حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه دولت سیزدهم را به محمد حسین امیرعبداللهیان، - رییس دانشگاه خواجه نصرالدین طوسی شهادت وزیر امور خارجه دولت سیزدهم را به فرزند او تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا شاهانی، رییس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در پیامی شهادت حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه دولت سیزدهم را به محمد حسین امیرعبداللهیان، دانشجوی دکتری این دانشگاه تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ.

آل عمران/169فرزند عزیزم؛ جناب آقای مهندس محمدحسین امیرعبداللهیاندانشجوی دوره دکترای دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسیسلام و رحمت الهی بر شماخبر شهادت جانسوز پدر قهرمان شما، قلب یک ملت را دردمند و دل های مؤمنان را داغدار کرد، اما آنچه در این اتفاق تلخ متبلور شد؛ جایگاهی است که از پدر شما در نظر مردم ایران اسلامی عزیزمان جلوه نمود.

فرزندم؛ در این مصیبت گرانی که بر شانه های شما و خانواده داغدارتان سنگینی میکند، یک ملت و یک ایران با شما شریک است، از این رو بنده به نمای


برچسب ها: امیرعبداللهیان - دانشگاه - دانشگاه خواجه نصیر - رییس دانشگاه - وزیر امور خارجه - خواجه نصیرالدین طوسی - دولت سیزدهم
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس دانشگاه خواجه نصیر به فرزند امیرعبداللهیان

پیام تسلیت رییس دانشگاه خواجه نصیر به فرزند امیرعبداللهیان