مطالب مرتبط:
جمع آوری بوتاکس آلمانی در کشور به دلیل تقلبی بودن
آخرین سخنان آیت الله رییسی در جمع مردم کرمان
سکه های طلای تقلبی در مشکین شهر کشف شدند
اعتدادی در جمع 10 بازیکن برتر فوتسال زنان جهان
چگونه مکمل بدنسازی اورجینال را از تقلبی تشخصی دهیم؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 12:552024-05-21اقتصادي

بوتاکس های تقلبی در کشور جمع آوری شد


فعالات عرصه تولید تجهیزات پزشکی تاکید کردند برندهای تقلبی محصولات مورد مصرف صنعت پزشکی زیبایی در بازار ایران بسیار بالاست، ضمن آنکه بوتاکس های با برند آلمانی به دلیل تقلبی بودن از بازار کشور در حال جمع آوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، مژگان کریمی، مدیرعامل یکی از شرکت های فناور در حوزه ساخت تجهیزات پزشکی در کارگاه آموزشی آشنایی با ملزومات مصرفی صنعت پزشکی زیبایی که در حاشیه نمایشگاه ایران هلث برگزار شد، با اشاره به وجود مواد مصرفی با برندهای متفاوت در بازار کشور، افزود: متاسفانه برندهای تقلبی در حوزه صنعت پزشکی زیبایی بسیار زیاد و تنها با آشنایی کامل به مشخصات فنی محصول می توان آنها را تشخیص داد.

ایسنا نوشت؛ وی عواملی چون افزایش سن، عوامل بیرونی و محیطی از قبیل سیگار کشیدن و در معرض آفتاب قرار گرفتن را از جمله عوامل مؤثر بر پیری دانست و ادامه داد: افراد در سن 45 سالگی حدود 25 درصد کلاژن پوست را از دست می دهند که باعث افتادگی، پیری و چین و چروک در صورت می شود و برای جلوگیری از روند پیری صورت، از روش های جوان سازی پوست شامل تهاجمی، کم تهاجمی و غیرتهاجمی استفاده می شود.

کریمی، بوتاکس را از جمله روش های غیر تهاجمی در این زمینه نام برد و یادآور شد: با تزریق بوتاکس در دوزهای پایین شاهد انقباض عضلانی صورت هستیم، ولی این روش اثرات ک


برچسب ها: تجهیزات پزشکی - پزشکی - تقلبی - زیبایی - برند - بازار - عوامل
آخرین اخبار سرویس:

بوتاکس های تقلبی در کشور جمع آوری شد

بوتاکس های تقلبی در کشور جمع آوری شد