مطالب مرتبط:
برای ادای احترام به رییس جمهور نام کاروان المپیکی تغییر کرد
نوشاد هم المپیکی می شود/ برای رسیدن به جمع 10 تیم برتر جهان حمایت ویژه کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 15:252024-05-21ورزشي

انگیزه بدهند، المپیکی می شوم


دارنده مدال طلای سه هزار متر با مانع بازیهای آسیایی جاکارتا گفت: این توانایی را در خودم می بینم که سهمیه المپیک را کسب کنم، اما این مسئله منوط به حمایت های فدراسیون است.

- ایسنا/کرمانشاه دارنده مدال طلای سه هزار متر با مانع بازیهای آسیایی جاکارتا گفت: این توانایی را در خودم می بینم که سهمیه المپیک را کسب کنم، اما این مسئله منوط به حمایت های فدراسیون است.

حسین کیهانی که در روزهای اخیر در رقابت های دوومیدانی بین المللی ترکیه توانست به مدال طلای سه هزار متر با مانع دست پیدا کند، در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فراز و نشیب هایی که طی یکسال گذشته پشت سر گذاشته، اظهار کرد: سال گذشته پس از پایان دوره محرومیتم توانستم سهمیه حضور در بازی های آسیایی هانگژو را کسب کنم، اما متاسفانه در زمان مسابقات به علت سرماخوردگی نتوانستم مدالی کسب کنم.

وی افزود: از سال گذشته تمام تمرکزم را روی کسب سهمیه المپیک قرار داده بودم و برای رسیدن به این هدف باید در مسابقاتی که دارای رنکینگ هستند شرکت می کردم، لذا از ابتدای سال هرچه منتظر ماندم که فدراسیون برنامه ای برای حضورمان در مسابقات تدارک ببیند خبری نشد، برای همین خودم دست بکار شدم و عازم مسابقات بین المللی ترکیه شدم که رنگینگ دارد.


برچسب ها: بازیهای آسیایی جاکارتا - سهمیه المپیک - بازیهای آسیایی - المپیک - بازی های آسیایی هانگژو - سهمیه - آسیایی
آخرین اخبار سرویس:

انگیزه بدهند، المپیکی می شوم

انگیزه بدهند، المپیکی می شوم