مطالب مرتبط:
مدارس تعطیل شد | جزییات تعطیلی کلیه مدارس و مراکز علمی آموزش و پرورش
مدارس و مراکز علمی آموزش و پرورش خراسان رضوی تا پنج شنبه تعطیل شد
مدارس و مراکز علمی آموزش و پرورش خراسان رضوی تا پنج شنبه تعطیل شد
آیت الله رییسی آموزش و پرورش را به اولویت کشور تبدیل کرد/ لزوم تداوم راه شهیدجمهور
تعطیلی مدارس و مراکز علمی آموزش و پرورش خراسان رضوی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 13:452024-05-21دانش

نقش مراکز آموزش عالی غیردولتی در تحول نظام آموزشی کشور


سومین نشست تخصصی نقش دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی در تحول نظام آموزشی با تاکید بر دانشگاه حکمت بنیان و تمدن ساز به میزبانی دانشگاه علم و هنر یزد برگزار شد.

- ایسنا/یزد سومین نشست تخصصی نقش دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی در تحول نظام آموزشی با تاکید بر دانشگاه حکمت بنیان و تمدن ساز به میزبانی دانشگاه علم و هنر یزد برگزار شد.

ابراهیم مزاری عضو هیات علمی دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران در این نشست که ظهر امروز سه شنبه در دانشکده علوم انسانی دانشگاه علم و هنر یزد برگزار شد، مفهوم حکمرانی آموزش عالی را متشکل از کلمات تخصصی و عبارات به دقت ساخته شده به منظور تولید معنا و اندیشه ای فهمیده شده برای منش ها و رفتارهای مشخص در وسعت آموزش عالی غیردولتی خواند.

حکمرانی مردمی ترین و مشارکتی ترین پدیده اجتماعی است وی این تعریف را مربوط به ساحت حکمرانی در عرصه سیاستگذاری و ماموریت گرایی برای نقش آفرینی ملی در حوزه آموزش عالی غیردولتی ذکر کرد و افزود: حکمرانی مردمی ترین و مشارکتی ترین پدیده اجتماعی شناخته شده است.

مزاری این موضوع را پیجیده ترین مهقوم اجتماعی با رویکردی میان رشته ای و بین رشته ای و فرارشته ای با عناصر و عوامل فراوان دانست و گفت: حکرانی به معنای حکومت کردن نیست بلکه یک کنش بسیار پیجیده با مشارمت تمام ذ


برچسب ها: دانشگاه علم و هنر یزد - دانشگاه - موسسات آموزش عالی غیردولتی - آموزش عالی - دانشگاه علم و هنر - آموزش - نظام آموزشی
آخرین اخبار سرویس:

نقش مراکز آموزش عالی غیردولتی در تحول نظام آموزشی کشور

نقش مراکز آموزش عالی غیردولتی در تحول نظام آموزشی کشور