مطالب مرتبط:
اکران فیلم استقلال برای پرسپولیسی ها
اکران فیلم استقلال برای پرسپولیسی ها
اکران فیلم در قدیمی ترین سینمای کرج
عکس| طناز طباطبایی در فیلم جدید کارگردان یاغی
طناز طباطبایی در فیلم جدید کارگردان یاغی (عکس)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 17:502024-04-21فرهنگي

کارگردان فیلم کاپیتان: اکران آنلاین یک قاچاق محترمانه است


محمد حمزه ای کارگردان فیلم سینمایی «کاپیتان» با گلایه از اکران آنلاین فیلم قبل از اکران در سالن های سینما، عنوان کرد نمایش آنلاین می توانست گزینه مکمل برای فیلم باشد نه گزینه اصلی! - محمد حمزه ای کارگردان فیلم سینمایی کاپیتان با گلایه از اکران آنلاین فیلم قبل از اکران در سالن های سینما، عنوان کرد نمایش آنلاین می توانست گزینه مکمل برای فیلم باشد نه گزینه اصلی! مهر نوشت: محمد حمزه ای کارگردان فیلم سینمایی کاپیتان درباره اکران آنلاین این فیلم و اینکه چرا فیلم اکران فیزیکی نشد، توضیح داد: در مورد فیلم سینمایی کاپیتان با توجه به صحبت هایی که با تهیه کننده داشتم و پیشتر نیز با مدیران بنیاد سینمایی فارابی در این مورد صحبت شده بود.

بنا بود که در پاییز 1402 اکران شود و حتی با پخش کننده نیز در مورد اکران و زمان مناسب صحبت شده بود اما با توجه به شرایطی که پیش آمد و جابه جایی مدیران بنیاد فارابی، طبیعتاً خبری به ما ندادند جز اینکه از حضور در فستیوال های خارج از کشور مطلع بودیم، چون کاپیتان علیرغم محدودیت هایی که برای بخشی از سینمای ایران اعمال شده است، در پخش بین الملل بسیار خوب پیش می رفت.

اکران آنلاین در ایران مثل یک شوخی است وی گفت: با توجه به فضای کلی سینما پیش بینی می کردیم که شرایط برای اکران کاپیتان در سینماها مناسب نیست و ممکن


برچسب ها: فیلم سینمایی - اکران آنلاین - اکران - فیلم - آنلاین - کاپیتان - سینمایی
آخرین اخبار سرویس:

کارگردان فیلم کاپیتان: اکران آنلاین یک قاچاق محترمانه است

کارگردان فیلم کاپیتان: اکران آنلاین یک قاچاق محترمانه است