مطالب مرتبط:
آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسراییل در رفح/ حمله موشکی حزب الله لبنان به سربازان اسراییل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسراییل خطرناک است؟
آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسراییل در رفح/ حمله موشکی حزب الله لبنان به سربازان اسراییل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسراییل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به 34 هزار و 388 نفر رسید
حزب الله: آتش بس در جنوب لبنان به مثابه کمک به صهیونیست ها در حمله به غزه است
آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسراییل در رفح/ حمله موشکی حزب الله لبنان به سربازان اسراییل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسراییل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به 34 هزار و 388 تن رسید
شلیک 30 موشک به پایگاه میرون اسراییل توسط حزب الله لبنان + فیلم (9 اردیبهشت 1403)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 10:202024-04-28بين الملل

حزب الله لبنان موشک های «الماس» را وارد نبرد علیه صهیونیست ها کرده است


صحنه هایی از عملیات هدف قرار دادن مقر فرماندهی و استقرار نیروهای گردان 51 تیپ گولانی ارتش اشغالگر در شهرک المناره را منتشر کرد.

- حزب الله لبنان موشک های الماس را وارد نبرد علیه صهیونیست ها کرده است مقاومت اسلامی لبنان - حزب الله - صحنه هایی از عملیات هدف قرار دادن مقر فرماندهی و استقرار نیروهای گردان 51 تیپ گولانی ارتش اشغالگر در شهرک المناره را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این صحنه ها نشان دادند مقاومت اسلامی با استفاده از موشک های هدایت شونده منحنی از نوع الماس که موشک های مدرنی هستند و برای اولین بار توسط مقاومت وارد نبرد کنونی می شوند و با اتکا به هدایت تلویزیون کابلی به هدف حمله می کنند و به آنها اجازه می دهد از دفاع و استحکامات عبور کرده و نقاط ضعف دشمن را هدف قرار دهند، پایگاه صهیونیست ها در المناره را هدف قرار داد.

مقاومت اسلامی لبنان روز شنبه با حمله ترکیبی با پهپادهای تهاجمی و موشک های هدایت شونده به مقر فرماندهی نظامی در شهرک المناره، نیروهای گردان 51 گولانی حمله کرد که این حملات مستقیماً به اهداف مورد نظر اصابت کردند.

این در حالی است که آژیرهای هشدار امروز -یکشنبه- در الجلیل علیا در نزدیکی مرزهای لبنان به صدا درآمدند.


برچسب ها: مقاومت اسلامی - صهیونیست ها - حزب الله - حزب الله لبنان - مقاومت - قرار - صهیونیست
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان موشک های «الماس» را وارد نبرد علیه صهیونیست ها کرده است

حزب الله لبنان موشک های «الماس» را وارد نبرد علیه صهیونیست ها کرده است